Võimsusele ja välimusele rõhuva BMW 8-seeria ostja saab nüüdsest standardvarustusena muuhulgas kaasa M-paketi, 625-hobujõulist sportmudelit M8 pakutakse aga nii kupee, kabrioleti kui Gran Coupé-na.
Muuhulgas on uue välimuse saanud mudelisarja esiosa, mis BMW disainerite hinnangul on varasemaga võrreldes nii elegantsem kui dünaamilisem.
Inchcape Motors BMW Tallinna esinduse ärisuuna juht Roland Raua sõnul on 8-seeria mõeldud inimesele, kes soovib omavahel kombineerida sportlikkust ja luksust. „Täpselt jälgitavad jooned tagavad BMW 8-seeria kolme mudeli kerekujunduses sportliku elegantsi, andes märku nii dünaamilisest jõudlusest, eksklusiivsusest kui progressiivsest esteetikast,“ ütles Raud, kelle sõnade kohaselt on 8-seeria välimus hea näide margi graatsilisest disainikeelest. „2019. aastal valisid Auto Bildi ja Bild am Sonntagi lugejad kaheksanda seeria aasta ilusaimaks mudeliks. Uuenenud mudel jätkab samas vaimus.“
Juhtimisabisüsteemidest on uutel mudelitel standardvarustuses nii liiklusmärkide tuvastamise funktsioon, tagurduskaameraga parkimisabi, kokkupõrkehoiatus kui sõidurajalt kõrvalekaldumise ja sõiduraja vahetamise hoiatus. BMW teabe- ja meelelahutussüsteemi iDrive’i 10,25-tolline ekraan on uutel mudelitel kasvanud 12,3-tollini, pakkudes kasutajale BMW Live Cockpit Professional raames muuhulgas veebipõhist navigatsioonisüsteemi BMW Maps.
BMW 8. seeria Gran Coupé teine istmerida pakub ka kolmandat istekohta, mida saab kasutada lühikestel reisidel. „See tähendab, et neljaukseline luksuslik sportauto suudab vajadusel mahutada viis inimest,“ ütles Raud. Ka paistab Gran Coupé silma pikema teljevahega, olles 201 millimeetrit suurema telgede vahega kui BMW 8-seeria kupee ja kabriolett.
M-paketi osana pakutakse standardvarustusena 6-silindrilistele mudelitele (840 bensiin ja diisel) muuhulgas 19-tolliseid M-sarja kergvelgi ja võimsamat pidurisüsteemi, seeria tipus asetsev V8-mootoriga tippmudel on lisaks 20-tollistele M-seeria velgedele ja võimsamale pidurisüsteemile standardis varustatud ka M-seeria differentsiaaliga. Samuti leiab mudelite standardvarustusest nii BMW “Iconic Glow” neeruvõre kui Individual Merino nahkpolstri.
Tavaseeria raames pakutakse kahte bensiini- ja ühte diiselmootorit. Neist võimsaim on 850-mudelite kapoti all paiknev 4,4-liitne V8, mis arendab 390 kW (530 hobujõudu) ning mida pakutakse vaid koos nelikveolise veoskeemiga. Kaheksakäiguline Streptronic käigukast kiirendab kupee saja kilomeetrini tunnis 3,9 sekundiga, kabrioletil kulub sama kiiruse saavutamiseks 0,2 sekundit enam. V8-mudelite keskmine kütusekulu ei ületa 11 liitrit 100 kilomeetrile.
840-seeria 3-liitrine reaskuuene bensiinimootor arendab 245 kW ehk 333 hobujõudu, mis kupeeversiooni kiirendab „sajani“ 4,9 sekundiga. Keskmine kütusekulu jääb R6-mootori puhul alla 9l/100km.
Diiselmootori eelistajad saavad soetada aga BMW, mida viib edasi 6-silindriline 250 kW ehk 340 hobujõudu arendav kolmeliitrise töömahuga turbodiisel, millele kütusekulu vähendamise ja keskkonnasõbralikkuse eesmärgil on lisatud hübriidtehnoloogia. 11 hobujõudu arendava elektriajami abil suudab 8-seeria diiselkupee kiiruse 100km/h saavutada 4,8 sekundiga, keskmine kütusekulu jääb 840-seeria diislitel alla 7l/100km. Väändemoment on 840d-mudelitel 700 Nm-i.
Uuenenud M8 tuleb turule samuti nii kupee, kabrioleti kui neljaukselise kupeena, saavutades oma 625-hobujõulise 4,4-liitrise V8 mootoriga paigaltstardist kiiruse 100 km/h vaid 3,2 sekundiga. M Driver paketiga varustatuna on tippkiirus piiratud 305 km/h.